För att kunna logga in på www.eftersoksforeningen.se behöver du ett medlemsnummer, medlemsnummer får du när du registrerat dig som medlem, därefter kan du ansöka om inloggning till hemsidan.

Inloggning
Avregistrera
Ändra lösenord

{tab title="Bli medlem" access="Guest"}

Du anmäler ditt medlemskap genom att fylla i formuläret och skicka, när du har betalt och fått ett medlemsnummer kan du registrera dig för inloggning.

Medlemskap Enskild 150:-
Familjemedlemskap 200:-
Swish: 1231273598
Bankgiro: 101-0404

Ange medlemsnummer vid förlängning

Klicka här för att bli medlem

Vi på Svenska Eftersöksföreningen använder personuppgifterna enbart för medlemsregistret för att kunna meddela oss till medlemmen och lämnar ej ut några uppgifter till andra företag eller föreningar och när ni ansöker om medlemskap som då skickas till Svenska Eftersöksföreningen, godkänner Ni att vi lägger personuppgifterna i medlemsregistret som ligger kvar tills meddelande om utträde. Om medlem vill träda ur föreningen raderas alla uppgifter.

{tab title="Ansök om inloggning" access="Guest"}

För att få tillgång till inloggningssidan, behöver du ditt medlemsnummer. Är du redan medlem men saknar ditt medlemsnummer kan du få det skickat till dig via e-post.

Har du alla uppgifter klara?

Klicka här för att ansök om inloggning